Koordinátorka zákaznické péče

 
 
Baví tě komunikovat se zákazníky? Udržovat stávající klientky a zlepšovat jejich požitek z našich služeb?
A co nové klientky? Oslovování nových klientek, zjišťování jejich představ a požadavků, uvedení našich služeb?
 
Jsi kreativní a ráda přicházíš s novými nápady?
Chceš se stát naší patrankou pro zákaznickou péči a udělat klientky beFIT co nejspokojenějšími?
 
Odměna:od 100,-/h
Nástup v průběhu srpna
DPP nebo zkrácený úvazek
Ideální pro studentsku VŠ
Oceníme zkušenosti z předchozí komunikace se zákazníky
 
Životopis a také motivační dopis, ve kterém nám zašlete mimo jiné 1)Proč by ses chtěla o tuto pozici ucházet 2)Tvé 3 nejlepší zkušenosti se zákazničkou péči napříč celým spektrem zboží a služeb 3)Tvé 3 návrhy pro zlepšení našich služeb(pokud s nimi máš zkušenosti).
 
Na tuto pozici nevybíráme 1 osobu, ale 3 – 5 osob.
Těšíme se 🙂
 

Mám zájem