Představujeme Vám naše nové kurzy zaměřené na budoucí maminky, které chtějí zůstat aktivní i po dobu těhotenství. Cvičení je zaměřené na rehabilitační a kondiční cviky, které jsou vhodné pro těhotné ženy, tak aby mohly zůstat aktivní po celou dobu těhotenství.

Kurzy cvičení pro těhotné ženy

Být aktivní v těhotenství není kontraindikací.

Cvičení je vhodné pro všechny pokročilé i mírně pokročilé ženy, které mají fyziologické těhotenství.

  • Mírně pokročilí – fyzická aktivita alespoň 2x týdně – lehká intenzita
  • Pokročilí – fyzická aktivita 3–5x týdně

Rozdělení:

  • Open Class – pravidelné lekce sloužící jako univerzální ukázková hodina pro ženy, které by měly zájem o kurz – vhodné jak pro ženy, které se snaží otěhotnět, tak pro těhotné ženy.
  • Kurz – rozdělený na 3 skupiny:
        • 1. trimestr (1. – 12. týden)
        • 2. trimestr (13. – 28. týden)
        • 3. trimestr (29. – 40. týden)

Základní informace:

  • 16 nebo 24 lekcí (záleží, jestli kurz dáme na 2 nebo 3 měsíce)
  • 1 lekce trvá 55 minut
  • Před samotným zahájením kurzu pohovor s každou ženou, probrání komplet anamnézy + diagnostika
  • Pravidelné konzultace o aktuálních pocitech ženy – v soukromí i v rámci celé skupiny

Představujeme vám cvičení pro těhotné ženy

Těhotenství je považováno za jedno z nejkrásnějších období života ženy. Každá žena ho však prožívá úplně jinak, ale i tak bychom chtěly ženám pomoci udržet se v kondici po celou dobu těhotenství a lépe zvládnout všechny změny ke kterým v průběhu těhotenství dochází. Proto je naše cvičení přizpůsobené jednotlivým trimestrům, tak abychom mohly eliminovat nebo alespoň zmírnit nastávající změny.

V průběhu těhotenství dochází ke značným fyziologickým a psychologickým změnám, které mohou podporovat nízkou úroveň pohybové aktivity a sedavé chování. Toto chování je spojeno se zvýšeným rizikem výskytu gestačního diabetu, těhotenskou hypertenzí, vysokým přírůstkem hmotnosti a dlouhodobým rizikem rozvoje nadváhy. I přesto, že je pozitivní účinek pravidelné pohybové aktivity v těhotenství znám, tak většinu nastávajících maminek zůstává po celou dobu těhotenství neaktivní z důvodu neznalosti pozitivního vlivu pohybové aktivity nebo zažitého názoru, že by mohly ublížit dítěti. Proto jsme vytvořily tento kurz, který vám ukáže, že i po dobu těhotenství můžete být aktivní bez jakýchkoliv obav a rizik.

Hlavními benefity fyzické aktivity během těhotenství je vyšší výskyt vaginálních porodů, rychlejší průběh porodu a včasná rekonvalescence po porodu, nižší výskyt porodního poranění, gestačního diabetu, preeklampsie, předčasného porodu, nadměrného růstu hmotnosti, křečových žil a trombózy a snižuje se také riziko poranění matky dítěte. Má také psychologické přínosy jako je snížená únava, stres, úzkost a deprese.

Rezervace